• ورود
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

آغاز به کار آموزشگاه چشم انداز فردا در اردیبهشت 99

آموزشگاه هنری چشم انداز فردا در رشته های مختلف کلاس های حضوری و غیر حضوری را آغاز نمود .

این آموزشگاه در سامانۀ وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی ثبت شده و هماهنگ با پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا در موضوع بهداشت محیط و ضدعفونی مداوم تجهیزات و مکان مورد استفاده توسط آموزشگاه‌ به فعالیت خود ادامه می دهد .

روند کلاس ها به صورت حضوری و غیر حضوری بوده و آموزش هنری به‌صورت حضوری و در بستر مجازی اجباری نخواهد بود و صرفاً با رضایت هنرجو و خانوادۀ او امکان‌پذیر است.

بر اساس نظر دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با توجه به بهبود شرایط عمومی ناشی از شیوع ویروس کرونا و همچنین تصمیم ستاد ملی مقابله با آن در زمینۀ شروع کار فعالیت‌های صنفی با ریسک کمتر و با رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، شروع مجدد فعالیت آموزشگاه‌های آزاد هنری در چارچوب شرایطی خاص مجاز شده است.

لازم به ذکر است کلاس های موسیقی پیانو ، دف ، تنبک ، ویولن ، گیتار ، تار ، سه تار ، کمانچه و دیگر ساز ها به صورت آنلاین از طریق سایت آموزشگاه به آدرس https://cheshmandazfarda.ir برگزار می گردد.

امیداواریم از این مقاله لذت برده باشید . آموزشگاه موسیقی چشم انداز فردا رشت آماده ارائه مشاوره در حوزه یاد گیری موسیقی و آموزش آنلاین به شما عزیزان می باشد

آدرس رشت گلسار خیابان 80 پلاک 8 / تلفن 01332130483 – 09111436760

0 پاسخ به "آغاز به کار آموزشگاه چشم انداز فردا در اردیبهشت 99"

ارسال یک پیام

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

موسسه فرهنگي هنري چشم انداز فردا در سال 1382 در رشت و با هدف توسعه و ترويج فرهنگ و هنر متعالي و اصيل تأسيس شد و در حال حاضر در زمينه هاي آموزش موسيقی ،نمایش و هنرهاي تجسمي از سطوح پايه تا ديپلم مشغول به فعاليت است .

  • گیلان، رشت، گلسار، خیابان 80، پلاک 8
  • 01332130483
  • 09111436760
  • info@cheshmandazfarda.ir

logo-samandehi