• ورود
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دوره جدید ثبت نام دیپلم مدیریت خانواده تابستان

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری چشم انداز فردا ثبت نام ترم تابستان دوره دیپلم مدیریت خانواده با اعطای مدرک رسمی و بین المللی آغاز شد .

رشته مدیریت و برنامه‌ریزی امور خانواده یکی از رشته‌های شاخه کاردانش آموزش و پرورش است که هدف آن تربیت نیروی انسانی کارآمد و شایسته (مختص بانوان) به عنوان مدیر خانواده و یا مادران آینده جامعه، برنامه‌ریزی و اجرایی شده است.این رشته که یکی از رشته های پر مخاطب و پر طرفدار است توجه خاصی به مهارتهای دختران بعنوان رکن اصلی و پایگاه خانواده دارد. و جهت مدیربت زندگی و امور خانواده تمرکز آن بر ارتقا و اماده سازی سطح علمی و عملی آنان است.

دارندگان دیپلم مدیریت خانواده آموزش و پرورش بدون گذراندن دوره پیش دانشگاهی و بدون کنکور با ارائه دیپلم وارد دانشگاه جامع (علمی – کاربردی) شده، ادامه تحصیل داده و موفق به اخذ مدرک کاردانی شوند.

این افراد بدون گذراندن آزمون سراسری می توانند در دانشگاه  شرکت کرده و پس از دوره کاردانی پیوسته ادامه تحصیل داده و موفق به اخذ مدرک کاردانی شوند. و در صورت تمایل ادامه تحصیل داده و جهت اخذ مدرک کارشناسی در این رشته اقدام نمایند.

 

آشنایی بیشتر با رشته مدیریت خانواده

علاقه مندان برای کسب اطلاع بیشتر و ثبت نام در دوره مهارت مدیریت خانواده می توانند روز های شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۶ الی ۲۰ و پنجشنبه ۹ الی ۱۸ به آدرس رشت ، گلسار ، خیابان ۸۰، پلاک ۸ مراجعه کرده ویا با شماره ۰۱۳.۳۲۱۳۰۴۸۳ تماس حاصل نمایند .

 

0 پاسخ به "دوره جدید ثبت نام دیپلم مدیریت خانواده تابستان"

ارسال یک پیام

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

موسسه فرهنگي هنري چشم انداز فردا در سال 1382 در رشت و با هدف توسعه و ترويج فرهنگ و هنر متعالي و اصيل تأسيس شد و در حال حاضر در زمينه هاي آموزش موسيقی ،نمایش و هنرهاي تجسمي از سطوح پايه تا ديپلم مشغول به فعاليت است .

  • گیلان، رشت، گلسار، خیابان 80، پلاک 8
  • 01332130483
  • 09111436760
  • info@cheshmandazfarda.ir

logo-samandehi