• ورود
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دیپلم فروشی تضمینی چیست ؟

دیپلم فروشی تضمینی

دیپلم فروشی تضمینی: قیمتهای مختلف، شرایط تحویل متفاوت و استعلامهای متفاوت بازار خرید و فروش دیپلم رو رونق داده. مطمئناً همه دوست دارند که مدرک خودشون رو از راه قانونی بدست بیارند ولی حالا ممکنه بدلیل کمبود وقت یا همت پایین بروند سراغ دیپلم فروشی تضمینی یا عناوین مشابه. این شرایط کاملا قابل درکه ولی خوب اگه بدونید که بعدا ممکنه تبعاتی براتون داشته باشه و به همین سادگی ممکنه نباشه شاید نظرتون یکم عوض بشه. حتماً قبل از خرید مدرک تحصیلی این صفحه رو تا آخر بخونید و تمام احتمالات رو در نظر بگیرید.
جالبه بدونید اگه بخواهید دیپلم بخرید قیمت دیپلمها با هم فرق داره مثلا ممکنه تجربی گرون تر از انسانی باشه. خوب برای تیم جاعل و همکاران احتمالی توی دستگاههای مربوطه که فرق نمیکنه چون عاقبت کار جعل براشون یکسانه و جرم جعل دیپلم تجربی بیشتر از دیپلم انسانی نیست. اگه خواستید دیپلم بخرید یادتون باشه میتونید در مورد قیمت چونه بزنید.

استعلام دیپلم

استعلام دیپلم مهمترین موضوع در بحث دیپلم فروشی تضمینی است. تمام کسانی که در این زمینه فعالیت میکنند و اقدام به فروش دیپلم میکنند در زمان استعلام به مشکل برخورد میکنند. در بسیاری از تبلیغات در مراکز رسمی و غیر رسمی به این جمله برخورد میکنیم که در اسرع وقت  فوری، فروشی و تضمینی دیپلم بگیرید(در بعضی موارد اخذ دیپلم ۴۸ ساعته نیز بصورت علنی در تبلیغات مشاهده میشود!!) این دیپلمها استعلام ندارد!! یا بصورت موقت بسته به شانس شما از یکماه تا چند ماه قابل استعلام است.

ما در موسسه چشم انداز فردا به شما کمک میکنیم در سریعترین زمان ممکن دیپلم بگیرید ولی کاملا قانونی و معتبر و با قابلیت استعلام.

شماره تماس 01332130483 – 09111436760

0 پاسخ به "دیپلم فروشی تضمینی چیست ؟"

ارسال یک پیام

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

موسسه فرهنگي هنري چشم انداز فردا در سال 1382 در رشت و با هدف توسعه و ترويج فرهنگ و هنر متعالي و اصيل تأسيس شد و در حال حاضر در زمينه هاي آموزش موسيقی ،نمایش و هنرهاي تجسمي از سطوح پايه تا ديپلم مشغول به فعاليت است .

  • گیلان، رشت، گلسار، خیابان 80، پلاک 8
  • 01332130483
  • 09111436760
  • info@cheshmandazfarda.ir

logo-samandehi