• ورود
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

عیدغدیرخم و ولادت امام موسی کاظم مبارک باد

فرا رسیدن عید غدیرخم ، سالروز اتمام نعمت و هنگامه اعلان وصايت و ولايت امير المومنين و سالروز ولادت امام موسی کاظم علیه السلام عليه السلام مبارک باد .

عید غدیر خم برابر است با 18 ماه ذالحجه که یادآور ابلاغ پیام امامت و ولایت از سوی پیامبر اکرم(ص) به تمام مسلمانان جهان است. در این روز بزرگ، رسول گرامی اسلام(ص) به امر الهی در مسیر بازگشت از مراسم حج، در محلی به نام غدیر خم حضرت علی(ع) را به عنوان وصی و جانشین بعد از خود به همگان معرفی نموده و فرمودند:«من کنت مولاه فهذا علی مولاه»؛ هر کسی که من مولای او بودم از این پس علی مولای اوست.

انتصاب حضرت علی(ع) به امامت در روز غدیر خم، ادامه رسالت مهم پیامبر گرامی اسلام بود. عید غدیر خم را عیدالله اکبر و عید آل محمد(ص) هم گفته اند که از جایگاه بسی عظیم برخوردار است به طوری که اعمالی متفاوت از سایر اعیاد برای آن توصیه شده است.

امام رضا(ع) فرمود:

هو الیوم الذی یزید الله فی مال من عبدالله و وسع علی عیاله و نفسه و اخوانه (المراقبات، ص 257)؛ روز غدیر روزی است که خدای متعال در مال کسی که خدا را عبادت کند و بر خانواده، خویشتن و برادران ایمانی اش توسعه دهد فزونی پدید می آورد.

موسسه فرهنگی هنری چشم انداز فردا

 

به اطلاع هنرجویان عزیز می رساند روز شنبه مورخ 18 مرداد 1399 به مناسبت عیدغدیرخم ، ساعات کاری آموزشگاه موسیقی چشم انداز فردا رشت از ساعت 9 صبح الی 13 می باشد .

 

 

28 اردیبهشت 1400

0 پاسخ به "عیدغدیرخم و ولادت امام موسی کاظم مبارک باد"

ارسال یک پیام

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

موسسه فرهنگي هنري چشم انداز فردا در سال 1382 در رشت و با هدف توسعه و ترويج فرهنگ و هنر متعالي و اصيل تأسيس شد و در حال حاضر در زمينه هاي آموزش موسيقی ،نمایش و هنرهاي تجسمي از سطوح پايه تا ديپلم مشغول به فعاليت است .

  • گیلان، رشت، گلسار، خیابان 80، پلاک 8
  • 01332130483
  • 09111436760
  • info@cheshmandazfarda.ir

logo-samandehi