• ورود
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

نت نویسی دیجیتال (کامپیوتری)

#نت-نویسی-دیجیتالی#نت-نویسی-کامپیوتری#نت-نویسی#موسیقی#نت#پارتیتور

نت نویسی دیجیتال (کامپیوتری)

موسسه چشم انداز فردا در اقدامی جدید،نت نویسی دیجیتال (کامپیوتری) آثار موسیقایی دست نویس شما را،می پذیرد.

 

در زمان های گذشته ، زمانی که هیچ کامپیوتر و تکنولوژی ای وجود نداشت،آهنگسازان و موسیقی دانان مجبور به نوشتن آثار خود بر روی کاغذ بودند.از خطرات احتمالی که دست نوشته های آنان را تهدید می کرد،از بین رفتن کاغذ،جوهر و … بود.

از آنجایی که حافظه انسان عموما به طور کوتاه مدت قوی است،بازگرداندن اطلاعات نوشته شده بسیار سخت بود . امکان خطا نیز در آن به شدت بالا بود.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و گسترش صنایع دیجیتال و همچنین گسترش فضای مجازی،شرایط ایجاب می کند تا موسیقی دانان و اکثر انسان هایی که کاری به صورت دست نویس انجام داده اند(مانند مقاله ای نوشته شده بر روی کاغذ)،نسخه ای دیجتالی نیز از کارهای شان در دست داشته باشند.

در دست داشتن نسخه دیجیتالی نت های دست نویس،سهولت به اشتراک گذاری و تکثیر اثر را تضمین می کند.همچنین از دیگر مزایای بهمراه داشتن نت نوشته شده به صورت دیجیتال (PDF) این است که راه های بازگرداندن آن بسیار بیشتر و مطمعن تر از بازگرداندن نوشته دستی است.

 

 

 

همچنین تا 6 ماه پس از انجام نت نویسی اثر شما،امکان ویرایش آن وجود دارد.

تمامی نت ها و پارتیتور های نوشته شده به صورت PDF در اختیار شما قرار می گیرند.

https://cheshmandazfarda.ir/%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d8%a6%d9%87-%d8%af%db%8c%d9%be%d9%84%d9%85-%d9%85%d9%88%d8%b3%db%8c%d9%82%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%b1%d8%b4%d8%aa/

29 آذر 1400

0 پاسخ به "نت نویسی دیجیتال (کامپیوتری)"

ارسال یک پیام

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

موسسه فرهنگي هنري چشم انداز فردا در سال 1382 در رشت و با هدف توسعه و ترويج فرهنگ و هنر متعالي و اصيل تأسيس شد و در حال حاضر در زمينه هاي آموزش موسيقی ،نمایش و هنرهاي تجسمي از سطوح پايه تا ديپلم مشغول به فعاليت است .

  • گیلان، رشت، گلسار، خیابان 80، پلاک 8
  • 01332130483
  • 09111436760
  • info@cheshmandazfarda.ir

logo-samandehi