• ورود
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

اجرای قطعه پیانو توسط مهیار منگنه چی

بیوگرافی مهیار منگنه چی :مهیار منگنه چی متولد ۱۳۶۷ در رشت از سال ۸۳ به طور جدی فعالیت خود را در زمینه موسیقی آغاز کرد. وی پس از اخذدیپلم موسیقی وارد کنسرواتوار تهران شد.از سال ۸۹ به صورت حرفه ای همکاری با عماد و حمیدطالب زاده را اغاز کرد که در کارنامه کاری وی همکاری با خوانندهایی چون علی عبدالمالکی، محسن یگانه، محمدرضاگلزار، امیدحاجیلی، سامان جلیلی و…. میتوان نام برد. وی در زمینه اهنگسازی و تنظیم هم فعالیت دارد که برای چندین خواننده قطعاتی ساخته هست و در زمینه تدریس موسیقی ،ساز پیانو به صورت تخصصی درحال فعالیت می باشد.

معرفی کلاس پیانو آموزشگاه موسیقی رشت

آموزش پیانو در رشت

مژده به علاقه مندان آموزش پیانو در رشت و استان گیلان ، آموزشگاه موسیقی چشم انداز فردا رشت ، با دارا بودن واحد آموزشگاه موسیقی در رشت پذیرای علاقه مندان به یادگیری پیانو در سنین کودک ، نوجوان و بزرگسال می باشد .

کلیه علاقه مندان به کلاس پیانو در رشت می توانند با شماره های ۰۱۳۳۲۱۳۰۴۸۳ و ۰۹۱۱۱۴۳۶۷۶۰ در تماس باشند .

این کلاس ها در طول هفته در ساعات عصر برگزار می شود و آدرس ما رشت ، گلسار ، خیابان ۸۰ پلاک ۸ از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۵ الی ۲۰ و پنجشنبه ۹ الی ۱۴ پذیرای علاقه مندان به کلاس پیانو در رشت می باشد .

 

0 پاسخ به "اجرای قطعه پیانو توسط مهیار منگنه چی"

ارسال یک پیام

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

موسسه فرهنگي هنري چشم انداز فردا در سال 1382 در رشت و با هدف توسعه و ترويج فرهنگ و هنر متعالي و اصيل تأسيس شد و در حال حاضر در زمينه هاي آموزش موسيقی ،نمایش و هنرهاي تجسمي از سطوح پايه تا ديپلم مشغول به فعاليت است .

  • گیلان، رشت، گلسار، خیابان 80، پلاک 8
  • 01332130483
  • 09111436760
  • info@cheshmandazfarda.ir

logo-samandehi