• ورود
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

آغاز طرح اعطای وام خرید ساز در رشت

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری چشم انداز فردا ، طرح اعطای وام خرید ساز و سایر کالا های هنری به هنرجویان موسسه آغاز شد .

شرایط ویژه و آسان تسهیلات خرید ساز و سایر کالاهای هنری

بانک سپه به منظور حمایت از تولید ملی با تکیه بر توانمندی‌های داخلی کشور، افزایش میزان رضایت مشتریان فعلی بانک و برآورده کردن نیازهای واقعی خود اقدام به ارائه محصولی به نام “بهین کارت سپه” نموده است.

بهین کارت سپه، ابزار اعتباری جهت برقراری ارتباط مالی بین بانک و تولیدکنندگان و عرضه کنندگان داخلی و همچنین پاسخ دهی همزمان به نیاز های تسهیلاتی مشتریان بانک می باشد.

از جمله ویژگی‌های این طرح، صدور کارت در کمترین زمان ممکن و با معرفی ضامن معتبر است، گفت: با اجرای این طرح از یک طرف قدرت خرید مردم افزایش می‌یابد و از طرف دیگر با توجه به طراحی صورت پذیرفته در دستگاه‌های کارتخوان بانک سپه، ترتیبی اتخاذ شده تا فروش محصولات ساخت داخل به صورت واقعی از طریق فرآیندهای تعریف شده در پایانه‌های فروش بانک سپه انجام شود.

تمامی هنرجویان آموزشگاه موسیقی چشم انداز فردا رشت ،  با توجه به نیاز به خرید کالای هنری می توانند از این تسهیلات بهره مند شوند.

پس از افتتاح حساب و تشخیص صلاحیت توسط بانک به هنرجویان کارت خرید تا سقف 500 میلیون ریال اعطا می گرددو این کارت‌ها صرفاً بر روی دستگاه‌های کارتخوان چشم انداز فردا قابل استفاده می باشد .

صفحه معرفی موسسه فرهنگی هنری چشم انداز فردا در بانک صفحه ( کلیک نمائید)

چطور با بهین کارت سپه ساز قسطی بخریم؟

بهین کارت سپه درواقع هزینه خرید لوازم‌خانگی موردنیازتان را به‌صورت نقدی در قالب تسهیلات پرداخت می‌کند و شما باید طی مدت‌زمان تعیین‌شده، پول پیانو خریداری‌شده را به‌صورت اقساطی به بانک بپردازید. نکته مهم اینکه این تسهیلات تنها در قبال خرید ساز و ادوات هنری از چشم اندازفردا و یا فروشگاه اینترنتی هنرآهنگ ،  قابل پرداخت خواهد بود.

سقف تسهیلات بهین کارت سپه چقدر است؟

سقف تسهیلات خرید لوازم‌خانگی ایرانی بانک سپه که در قالب بهین کارت به متقاضیان پرداخت می‌شود، 50 میلیون تومان تعیین‌شده است. متقاضیان می‌توانند بر اساس میزان نیاز خود برای خرید کالای هنری، درخواست تسهیلات بدهند و بعد از دریافت بهین کارت سپه، نسبت به خرید لوازم موردنیاز خود اقدام کنند. دارنده بهین کارت سپه می‌تواند ظرف مدت یک سال از میزان اعتبار شارژ شده در کارت استفاده کنند.

نرخ سود و مدت‌زمان بازپرداخت اقساط تسهیلات بهین کارت

تسهیلات خرید ساز و ادوات موسیقی ایرانی بهین کارت سپه با نرخ سود سالیانه 18 درصد پرداخت می‌شود. طبق اعلام بانک سپه بهین کارت سپه برخلاف سایر کارت‌های اعتباری، فاقد آبونمان است و هزینه‌ای بابت این موضوع از مشتریان دریافت نخواهد کرد. سقف بازپرداخت اقساط بهین کارت، 36 ماه تعیین‌شده است که تعداد آن به انتخاب متقاضی خواهد بود.

ضمانت لازم برای دریافت بهین کارت سپه

متقاضیان دریافت تسهیلات خرید ساز و ادوات موسیقی ایرانی بهین کارت سپه باید ضمانت لازم برای بازپرداخت اقساط را به بانک ارائه کنند. طبق اعلام بانک سپه متقاضیان به ازای دریافت هر 10 میلیون تومان تسهیلات ملزم به معرفی و ارائه یک ضامن رسمی (کسر از حقوق) به بانک هستند. معرفی یک ضامن رسمی در تمامی بانک‌ها تقریباً جزو شرایط یکسان محسوب می‌شود و این امکان وجود دارد که برای ضمانت تسهیلات 50 میلیون تومانی، شرایط متغیر و متفاوتی قابل‌اجرا باشد.

دیگر ویژگی‌های بهین کارت سپه:

  •  سقف اعتبار کارت 500 میلیون ریال
  •  نرخ 18 درصد
  •    مدت بازپرداخت اعتبار 36 ماه
  •    فاقد آبونمان (برخلاف کارتهای اعتباری)
  •     اعتبار کارت یکساله

شروع ثبت نام دوره های مهارتی و هنری پاییز

0 پاسخ به "آغاز طرح اعطای وام خرید ساز در رشت"

ارسال یک پیام

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

موسسه فرهنگي هنري چشم انداز فردا در سال 1382 در رشت و با هدف توسعه و ترويج فرهنگ و هنر متعالي و اصيل تأسيس شد و در حال حاضر در زمينه هاي آموزش موسيقی ،نمایش و هنرهاي تجسمي از سطوح پايه تا ديپلم مشغول به فعاليت است .

  • گیلان، رشت، گلسار، خیابان 80، پلاک 8
  • 01332130483
  • 09111436760
  • info@cheshmandazfarda.ir

logo-samandehi