• ورود
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

بهترین مارک گیتار فلامنکو برای یادگیری و خرید کدام است؟

امروز قصد داریم چند تا از بهترین مارک ها و مدل های دقیق گیتار فلامنکو برای افراد مبتدی که قصد یادگیری این ساز جذاب را دارند معرفی کنیم. این مقاله حاصل تجربه چندین ساله و نظریات اساتید مختلف است که پیشنهاد می کنیم مدل های پیشنهاد شده را خریداری کنید.

پیشنهادات بر اساس سه معیار اصلی زیر است:

۱-کیفیت متناسب با قیمت: این فاکتور یکی از مهم ترین فاکتورها برای افراد مبتدی است. آنها به دنبال قیمت در عین حال کیفیت حداقلی گیتار فلامنکو هستند چون می دانند که احتمالا بعد از یک سال باید ساز جدیدی تهیه کنند.

۲-نظرات اساتید و هنرجویان: یکی از فاکتورهای مهم این است که تجربه در مورد مارک ها چه می گوید. بخصوص برای افراد مبتدی که بایستی از باتجربه تر ها کمک بگیرند ما هم سعی کرده ایم نه تنها نظرات هنرجویان مختلف بلکه اساتید نخبه در این زمینه را استفاده کنیم.

۳-ظاهر و زیبایی: هر چند در اولویت نیست ولی بلاخره مهم است. یک گیتار فلامنکو زیبا و شیک می تواند به شما انگیزه نواختن دهد. پس سعی می کنیم زیباترین ها را در نظر بگیریم.

۱- مدل ۳f الحمبرا

3f الحمبرا

مارک های الحمبرا که ساخت چین و تایوان هستند یکی از بهترین گزینه ها برای خرید در ایران هستند. گیتار فلامنکو الحمبرا مدل ۳F یکی از بهترین گیتارهای فلامنکو است که می‌توانید در این بازه‌ی قیمت پیدا کنید. صفحه‌ی رویی این گیتار از جنس چوب مرغوب صنوبر آلمانی یکپارچه ساخته شده که در اکثر گیتارهای گران قیمت‌تر نیز بکار می‌رود. پشت و کناره‌های آن از جنس چوب روشن و زیبای چنار لمینت است که یکی از مناسب‌ترین چوب‌ها برای ساخت گیتار فلامنکو محسوب می‌شود. ترکیب چوب‌های نرم و روشن صنوبر و چنار یکی از بهترین فرمول‌ها برای رسیدن به صدای ضربه‌گونه و آتشی مزاج سبک موسیقی فلامنکو اسپانیا است. با این ترکیب چوب، گیتار ۳F صدای شگفت‌انگیز زنگ‌داری دارد که از روشنی و تردی مناسبی نیز برخوردار است.

 

۲- گیتار فلامنکو سانچز مدل Antonio sanchez 1018

antonio-sanchez-1018-1

این ساز برای افراد مبتدی و حتی متوسط یک گزینه ایده آل و در عین حال با قیمت مناسب است. یکی از با کیفیت ترین ساز های دست ساز اسپانیایی که کاملا استحکام بدنه و کوک دارد و مناسب افراد مبتدی تا متوسط است. این ساز دارای لایه ی بالایی از جنس Flamenco Fan Bracing و همچنین Back و Said از جنس Sycamore میباشد که برای شما صدایی بسیار غنی با رسونانس عالی را برای شما به وجود می آورد. دسته ی این ساز از جنس Mahogany میباشد.بریج و روکش دسته ی این ساز از جنس Rosewood میباشد. یکی از بزرگترین مزایای این ساز،که این مدل را با بقیه ی گیتار های هم سطح خود متمایز میکند،تولید آن به صورت دستی در کشور اسپانیاست.

 

۳- گیتار فلامنکو alhambra 2f

alhambra-2f

در موارد پیشنهادی ما کمترین قیمت را دارد ولی بسیار محکم است. گیتار فلامنکو الحمبرا مدل ۲F یکی از بهترین گیتارهای فلامنکو است که می‌توانید در این بازه‌ی قیمت پیدا کنید. صفحه‌ی رویی این گیتار از جنس چوب مرغوب صنوبر آلمانی یکپارچه ساخته شده که در اکثر گیتارهای گران قیمت‌تر نیز بکار می‌رود. پشت و کناره‌های آن از جنس چوب روشن و زیبای چنار لمینت است که یکی از مناسب‌ترین چوب‌ها برای ساخت گیتار فلامنکو محسوب می‌شود. ترکیب چوب‌های نرم و روشن صنوبر و چنار یکی از بهترین فرمول‌ها برای رسیدن به صدای ضربه‌گونه و آتشی مزاج سبک موسیقی فلامنکو اسپانیا است. با این ترکیب چوب، گیتار ۲F صدای شگفت‌انگیز زنگ‌داری دارد که از روشنی و تردی مناسبی نیز برخوردار است. همان‌طور که می‌دانید صدای چوب صنوبر با بالا رفتن سن گیتار بهتر و بهتر نیز خواهد شد. دسته‌ی این گیتار از جنس چوب محکم ماهون است.

گیتار های فلامکنو از نظر ظاهر با گیتار کلاسیک یکی می باشند و مقصود این مقاله روشن نمودن مولفه های حرفه ای آنها بوده است .

 

0 پاسخ به "بهترین مارک گیتار فلامنکو برای یادگیری و خرید کدام است؟"

ارسال یک پیام

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

موسسه فرهنگي هنري چشم انداز فردا در سال 1382 در رشت و با هدف توسعه و ترويج فرهنگ و هنر متعالي و اصيل تأسيس شد و در حال حاضر در زمينه هاي آموزش موسيقی ،نمایش و هنرهاي تجسمي از سطوح پايه تا ديپلم مشغول به فعاليت است .

  • گیلان، رشت، گلسار، خیابان 80، پلاک 8
  • 01332130483
  • 09111436760
  • info@cheshmandazfarda.ir

logo-samandehi