• ورود
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

بهترین مارک گیتار کلاسیک برای شروع یادگیری و خرید کدام است؟

امروز قصد داریم چند تا از بهترین مارک ها و مدل های دقیق گیتار کلاسیک برای افراد مبتدی که قصد یادگیری این ساز جذاب را دارند معرفی کنیم. این مقاله حاصل تجربه چندین ساله و نظریات اساتید مختلف است که پیشنهاد می کنیم مدل های پیشنهاد شده را خریداری کنید.

پیشنهادات بر اساس سه معیار اصلی زیر است:

۱-کیفیت متناسب با قیمت: این فاکتور یکی از مهم ترین فاکتورها برای افراد مبتدی است. آنها به دنبال قیمت در عین حال کیفیت حداقلی گیتار کلاسیک هستند چون می دانند که احتمالا بعد از یک سال باید ساز جدیدی تهیه کنند.

۲-نظرات اساتید و هنرجویان: یکی از فاکتورهای مهم این است که تجربه در مورد مارک ها چه می گوید. بخصوص برای افراد مبتدی که بایستی از باتجربه تر ها کمک بگیرند ما هم سعی کرده ایم نه تنها نظرات هنرجویان مختلف بلکه اساتید نخبه در این زمینه را استفاده کنیم.

۳-ظاهر و زیبایی: هر چند در اولویت نیست ولی بلاخره مهم است. یک گیتار کلاسیک زیبا و شیک می تواند به شما انگیزه نواختن دهد. پس سعی می کنیم زیباترین ها را در نظر بگیریم.

۱- مدل یاماها C40

https://honarahang.ir/wp-content/uploads/2019/08/Guitar-Yamaha-c40-3-600x600.jpg

C40

تقریبا بهترین گزینه موجود در ایران با قیمت مناسب همین گیتار است. گیتار کلاسیک یاماها، مدل C40 می‌تواند کمکی بزرگ باشد برای هر کسی که طرفدار موسیقی است و قصد دارد نواختن گیتار را فرا بگیرد. این گیتار یکی از مدل‌های برتر و به‌صرفه‌ی یاماها برای نوازندگان تازه‌کار است. سایز کامل استاندارد یا ۴/۴، این گیتار را برای بزرگ‌سالان و نوجوانان ۱۱ سال به بالا مناسب می‌سازد. یاماها در ساخت گیتار C40، هم‌زمان کیفیت و پایین نگه‌داشتن قیمت را در نظر گرفته است. این گیتار دسته‌ای از جنس چوب ناتو دارد که به صفحه‌ی انگشت‌گذاری رزوود با ۱۹ فرت مجهز شده است. صفحه‌ی انگشت‌گذاری و بریج رزوود، بازتولید صحیح و بی‌نقص نت‌ها را در کنار راحتی نوازنده هنگام اجرا تضمین می‌کنند.

≡   قیمت: 4.200.000 تومان (برای دریافت قیمت به روز و خرید اینترنتی این ساز کلیک کنید )

۲- استگ مدل C440

استگ مدل C440

این گیتار ارزان ترین گیتار موجود در این لیست است که کیفیت قابل قبولی هم دارد. برای شروع فراگیری موسیقی همیشه لازم نیست هزینه‌ی زیادی بپردازید. اگر به دنبال یک گیتار کلاسیک مناسب برای شروع یادگیری هستید، گیتار کلاسیک «استگ» مدل C440 می‌تواند با هزینه‌ای ناچیز شما را به مقصودتان برساند. C440 ارزان‌ترین مدل از سری گیتارهای آموزشی برند استگ است. بدنه‌ی این گیتار، یعنی صفحه‌ی رویی، پشت و کناره‌ها، تماما از چوب لیندن (Linden) ساخته شده است. چوب لیندن (Linden) در عین سبکی، رزونانس بالایی داشته و صدای زیبایی تولید می‌کند. در ساخت C440 از چوب‌های لمینت استفاده شده است. هر چند تن صدای چوب لمینت به رسایی و زنگ‌داری چوب یکپارچه نیست؛ استحکام و مقاومت بالاتر، آن را برای یک ساز آموزشی مناسب‌تر می‌کند.

≡   قیمت: —

۳- مدل یاماها C70

https://honarahang.ir/wp-content/uploads/2019/08/Guitar-Yamaha-c70-3-600x600.jpg

Yamaha-C70

مدل های یاماها از بهترین گیتارهای کلاسیک موجود در ایران هستند. گیتار کلاسیک یاماها مدل C70 شاید یکی از مدل‌های ارزان گیتار کلاسیک یاماها باشد؛ ولی کیفیت و تن صدای فوق‌العاده خوبی دارد. پشت و کناره‌های دولایه از جنس چوب مرانتی به صدای گیتار کلاسیک C70 زنگ، عمق و قدرت بیشتری می‌بخشد؛ بدین ترتیب C70 یک پله بالاتر از مدل معروف C40 قرار می‌گیرد. ماشین هد طلایی و بایندیگ چندلایه‌ی صفحه رویی از دیگر برتری‌های C70 نسبت به C40 هستند. گیتار کلاسیک یاماها مدل C70 می‌تواند برای هر کسی که قصد دارد نواختن گیتار را بیاموزد، کمکی بزرگ باشد. سایز کاملا استاندارد یا ۴/۴ این گیتار برای بزرگسالان و نوجوانان ۱۱ سال به بالا مناسب است. این گیتار دسته‌ای از جنس چوب ناتو دارد که به صفحه‌ی انگشت‌گذاری رزوود با ۱۹ فرت مجهز شده است.

≡   قیمت: 4.960.000 تومان (برای دریافت قیمت به روز و خرید اینترنتی این ساز کلیک کنید )

۴- مدل الحمبرا alhambra z nature

Z-NATURE

در این لیست یک مدل اسپانیایی عالی هم به شما معرفی می کنیم که واقعا ارزش خرید را دارد. مدل جدید Z Nature در حقیقت ارزان‌ترین گیتار کلاسیک در میان تمام گیتارهای کلاسیک اسپانیایی الحمبرا است. مراحل ساخت این مدل به گونه‌ای ویژه کاهش یافته تا ضمن حفظ کیفیت شناخته شده‌ی گیتارهای الحمبرا، هزینه‌ی تولید تا جای ممکن پایین بیاید. مدل Z Nature در اسپانیا و با بهره‌گیری از تکنولوژی انقلابی CNC تولید می‌شود. این روش ساخت جدید موجب بهبود کیفیت صدای گیتار، کاهش قیمت تمام شده و جلوگیری از هدر رفتن چوب می‌شود. برای بهتر شدن کیفیت صدای این گیتار، الحمبرا هیچ‌گونه ماده پرکننده‌ی منافذ چوب بر روی آن به کار نمی‌برد و تنها لایه‌ی بسیار نازکی از لاک مات با جلای ساتنی بر روی گیتار اعمال می‌شود. با این پرداخت طبیعی ساتنی، منافذ چوب گیتار Z Natur باز مانده و به صدا اجازه‌ی رزونانسی عالی می‌دهند. این مدل به پشتوانه‌ی تجربه‌ی لوتیرهای الحمبرا صدایی عالی و بلند با انتشار بسیار خوب دارد. صفحه‌ی رویی گیتار از جنس چوب مرغوب سدر قرمز یکپارچه بر روی بدنه‌ای از جنس چوب ماهون قرار دارد. چوب سدر با صدای گرم، گرد و غنی یکی از محبوب‌ترین چوب‌ها نزد نوازندگان گیتار کلاسیک است

≡   قیمت: —-

امیداوریم از این مقاله استفاده کرده باشید . آموزشگاه موسیقی چشم انداز فردا رشت برگزار کننده دوره های موسیقی گیتار پاپ و گیتار کلاسیک می باشد ، شما می توانید در هرجای ایران که باشید در این دوره ها شرکت کنید .

ثبت نام از طریق تماس با شماره 01332130483 و 09111436760 امکانپذیر می باشد .

همچنین کلیه قیمت های مندرج در این صفحه در تاریخ 18 فروردین 1400 به روز رسانی شده اند و این ساز ها در فروشگاه موسیقی هنرآهنگ که زیر نظر موسسه فرهنگی هنری چشم انداز فردا فعالیت می نماید ، با قابلیت خرید آنلاین و تحویل درب منزل موجود می باشد .

https://cheshmandazfarda.ir/my/wp-content/uploads/2020/08/logo-2-1.jpg

برای ورود به فروشگاه هنر آهنگ کلیک نمائید

و همچنین از این صفحه می توانید تمامی گیتار کلاسیک های موجود در فروشگاه را مشاهده نمائید

0 پاسخ به "بهترین مارک گیتار کلاسیک برای شروع یادگیری و خرید کدام است؟"

ارسال یک پیام

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

موسسه فرهنگي هنري چشم انداز فردا در سال 1382 در رشت و با هدف توسعه و ترويج فرهنگ و هنر متعالي و اصيل تأسيس شد و در حال حاضر در زمينه هاي آموزش موسيقی ،نمایش و هنرهاي تجسمي از سطوح پايه تا ديپلم مشغول به فعاليت است .

  • گیلان، رشت، گلسار، خیابان 80، پلاک 8
  • 01332130483
  • 09111436760
  • info@cheshmandazfarda.ir

logo-samandehi