• ورود
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

رضا نظری بازیگر محبوب گیلانی در گذشت

رضا نظری طنزپرداز گیلانی امروز بعد از تحمل یک دوره بیماری سخت ساعتی پیش در بیمارستانی در تهران درگذشت.

نظری متولد سال ۱۳۵۵ در شهرستان انزلی بود که در ماه‌های گذشته به دلیل بیماری سرطان در بیمارستان توس تهران بستری و تحت شیمی درمانی قرار گرفته بود.

 

درگذشت بازیگر محبوب استان گیلان رضا نظری را به تمامی هنردوستان و خانواده ایشان تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان صبر و بردباری مسئلت داریم .

موسسه فرهنگی هنری چشم انداز فردا

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مرحوم رضا نظری روز شنبه 6 دی ماه 99 در گلزار شهدای انزلی برگزار می گردد .

 

 

رضا نظری اولین نمایش خود را با همت موسسه فرهنگی هنری چشم انداز فردا روی صحنه برد :

 

 

رضا نظری متولد ۹ تیر ماه ۱۳۵۵ در شهرستان انزلی بود و در رشته مدیریت خدمات بندری تحصیل کرد. وی از سال ۷۰ وارد عرصه بازیگری شد و در نمایش‌های «نخاله‌های دلباخته»، «دزدان ناشی»، «شب نشینی در گورستان»، «من فیروز ۲۵ سال دارد»، «تموم حرفات دروغ بود»، «این چند پدر ۱ و ۲» و «جنجالی‌های ۲» ایفای نقش کرد.

 

دبیر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر درگذشت رضا نظری بازیگر جوان و کمدین اهل گیلان را به اهالی هنر استان و خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.

حسین مسافرآستانه دبیر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر در یادداشتی ضمن تسلیت به خانواده زنده‌یاد نظری و هنرمندان استان گیلان درباره او نوشت:

«هنر تئاتر آنجا که در خدمت هدیه دادن خنده به مخاطبانش به خدمت گرفته می‌شود، نه تنها بر صحنه که بر قلب‌های مردمانی ماندگار خواهد بود که روزی و روزگاری با یاد کردن از خاطره خوش آن اوقات بار دیگر هدیه را باز می‌گشایند. آن روز، روز جاودانی هنرنمایی توست. رضا نظری عزیز که در این روزها مردم بیش از هر روزگار دیگری به هنر او نیاز داشتند و همیشه هنرش را با اهدای لبخند همراه کرد، خود در درد و رنجی که ناگزیر است، جان باخت و ضایعه فقدان او بر دل‌هایمان غم نشانده است اما هنرش ماناست و یادش تا ابد زنده و گرامی.»

 

0 پاسخ به "رضا نظری بازیگر محبوب گیلانی در گذشت"

ارسال یک پیام

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

موسسه فرهنگي هنري چشم انداز فردا در سال 1382 در رشت و با هدف توسعه و ترويج فرهنگ و هنر متعالي و اصيل تأسيس شد و در حال حاضر در زمينه هاي آموزش موسيقی ،نمایش و هنرهاي تجسمي از سطوح پايه تا ديپلم مشغول به فعاليت است .

  • گیلان، رشت، گلسار، خیابان 80، پلاک 8
  • 01332130483
  • 09111436760
  • info@cheshmandazfarda.ir

logo-samandehi