• ورود
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

روزجهانی چپ دست ها مبارک

افراد چپ دست، اغلب نیم کره راست فعال تری دارند و به همین سبب حس زیبایی شناختی آنان بیشتر است. روز جهانی چپ دست ها مبارک

موسسه فرهنگی هنری چشم انداز فردا تا ساعت 19 امروز پنجشنبه 23 مرداد ماه 1399 در تمامی رشته های هنری موسیقی ، تجسمی و نمایشی 15 درصد تخفیف ویژه برای ثبت نام چپ دست ها در نظر گرفته است.

هنر و خلاقیت چپ دست ها بالاتر از راست دست ها است. آنها جالب تر و پیچیده تر فکر می کنند و معمولا در یک گروه از دوستان، ایده های بهتری به سرشان می زند.

جالب است بدانید مطالعه های انجام شده پی برده اند که چپ دست ها در انتخاب یک کار و روش، کمتر به نقاط منفی آن فکر می کنند و به همین خاطر قدرت ایده پردازی و خلاقیت آنها بالاتر است.

در حقیقت چپ دست ها در ورزش هایی که نیاز به تمرکز بیشتر دارد موفق تر ند، مانند تنیس، بوکس، بیس بال و بولینگ.

بررسی ها نشان داده اند که شانس موفقیت چپ دست ها در مسابقات ورزشی زمانی که رقیب آنها یک راست دست است بیشتر خواهد بود و این همان قوت قلبی است که قهرمانان چپ دست در مسابقات نهایی به آن نیاز دارند و با شنیدن آن دلگرم می شوند.

این هایی که گفتیم فقط بخش کوچکی از ویژگی های فیزیولوژیک و روانی چپ دست ها بود. پیچیدگی های این افراد به قدری زیاد است که همه آن در یک مطلب نمی گنجد، اما در مطالب آتی درباره سایر ویژگی ها و تفاوت های چپ دست ها و راست دست ها صحبت خواهیم کرد.

منبع:تبیان

علاقه مندان برای کسب اطلاع بیشتر و ثبت نام در دوره می توانند روز های شنبه تا چهارشنبه ساعت 15 الی 20 و پنجشنبه 9 الی 18 به آدرس رشت ، گلسار ، خیابان 80،  پلاک 8مراجعه کرده ویا با شماره 013.32130483 تماس حاصل نمایند .

 

0 پاسخ به "روزجهانی چپ دست ها مبارک"

ارسال یک پیام

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

موسسه فرهنگي هنري چشم انداز فردا در سال 1382 در رشت و با هدف توسعه و ترويج فرهنگ و هنر متعالي و اصيل تأسيس شد و در حال حاضر در زمينه هاي آموزش موسيقی ،نمایش و هنرهاي تجسمي از سطوح پايه تا ديپلم مشغول به فعاليت است .

  • گیلان، رشت، گلسار، خیابان 80، پلاک 8
  • 01332130483
  • 09111436760
  • info@cheshmandazfarda.ir

logo-samandehi