• ورود
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

معرفی کلاس های گیتار در رشت

معرفی کلاس های گیتار در رشت

واحد آموزشگاه موسیقی موسسه فرهنگی چشم انداز فردا با برگزاری کلاس گیتار و سازهای موسیقی در طول هفته در رشت ، گلسار ، خیابان 80 ، پلاک 8 فعالیت می نماید .

در این پست به معرفی کلاس ها و اساتید گیتار آموزشگاه موسیقی چشم انداز فردا رشت میپردازیم . همچنین کلیه کلاس های گیتار به صورت آنلاین نیز برگزار می گردد .

گیتار کلاسیک که در ایران بسیار طرفدار دارد و خرید و فروش آن رایج تر است، دارای صدایی گرم و دلنشین است و می توان به وسیله آن موسیقی های کلاسیک و موسیقی های پاپ را به صورت تخصصی آموخت و نواخت.

کلاس گیتار در رشت چگونه برگزار می شود

کلاس های گیتار آموزشگاه موسیقی چشم انداز فردا رشت، به دو صورت عادی و فشرده برگزار می شود .

دوره عادی شامل ۴ جلسه نیم ساعته هفته ای یک جلسه در طول یک ماه است و هنرجویان می توانند این دوره را به صورت ترمی (دوره سه ماهه) ثبت نام نمایند .

دوره فشرده نیز شامل ۴ جلسه یک ساعته هفته ای یک جلسه در طول یک ماه است که این دوره نیز قابلیت ثبت نام به صورت ترمی (دوره سه ماهه) را دارد .

+ بیشتر بخوانید : آشنایی کامل با گیتار و انواع آن

  • کلاس گیتار و آشنایی با میرحسین حسینی

  • چهارشنبه ها عصر

میرحسین حسینی دارای کارشناسی موسیقی از شاخه آهنگسازی ، خواننده ، ترانه سرا ، آهنگساز ، تنظیم کننده ، مدرس گیتار پاپ ، آواز پاپ ، صداسازی ، هارمونی و گروه نوازی می باشد که از سال 1380 به ساخت تدریس موسیقی مشغول است . اولین آلبوم رسمی وی با نام « سرما زده » نیز با همت موسسه فرهنگی هنری چشم انداز فردا منتشر شد  .

 

کلاس گیتار

  • روز های تشکیل کلاس به صورت حضوری و غیر حضوری( آنلاین)

کلاس های آنلاین گیتار پاپ با میرحسین حسینی روز های چهارشنبه عصر تشکیل می گردد و مربی این رشته در حین آموزش از آموزشگاه موسیقی چشم انداز فردا واقع در رشت ، گلسار خیابان 80 در کلاس ها حضور خواهند داشت .

 

  • آشنایی با سبک کلاسیک

در اواسط قرن هجده و اوایل قرن نوزده، این سبک طرفداران بسیار زیادی پیدا کرد. در این دوره مردم وضعیت اقتصادی و اجتماعی بهتری پیدا کردند و به موسیقی علاقه و توجه بیشتری نشان دادند. تعداد زیادی از آن‌ها نیز برای یادگیری موسیقی به آکادمی‌های مختلف مراجعه می‌کردند. قطعاتی که با سبک کلاسیک ساخته می‌شود، ملودی زیبا و ملایمی دارد.

+ بیشتر بخوانید : انواع سبک های گیتار

اعطای مدرک گیتار در رشت

آموزشگاه موسیقی چشم انداز فردا رشت، مرکز اعطای کننده نوازندگی تخصصی گیتار سبک کلاسیک می باشد . کلیه هنرجویانی که بالای 1.5 سال گیتار کار کرده اند می توانند با تکمیل فرم مهارتی و گذراندن یک ترم آموزش و انجام آزمون مربوطه مدرک نوازندگی ساز جهانی (گیتار) اخذ نمایند .

این مدرک کاملا رسمی بوده و از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر می شود .

کلاس های آموزش گیتار در آموزشگاه موسیقی چشم انداز فردا روز های شنبه ، یکشنبه ، دوشنبه و چهار شنبه تشکیل می شود . برای رزرو زمان مشاوره رایگان همین حالا با شماره 01332130483 تماس بگیرید .

آدرس : رشت ، گلسار ، خیابان 80 ، پلاک 8

 

در ضمن هنرجویان می توانند با مراجعه به سایت فروشگاهی آموزشگاه به آدرس honarahang.ir گیتار مورد نظر خود را با بهترین قیمت تهیه نمایند.

0 پاسخ به "معرفی کلاس های گیتار در رشت"

ارسال یک پیام

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

موسسه فرهنگي هنري چشم انداز فردا در سال 1382 در رشت و با هدف توسعه و ترويج فرهنگ و هنر متعالي و اصيل تأسيس شد و در حال حاضر در زمينه هاي آموزش موسيقی ،نمایش و هنرهاي تجسمي از سطوح پايه تا ديپلم مشغول به فعاليت است .

  • گیلان، رشت، گلسار، خیابان 80، پلاک 8
  • 01332130483
  • 09111436760
  • info@cheshmandazfarda.ir

logo-samandehi