• ورود
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

سالن تمرین تمام آکوستیک

سالن تمرین تمام آکوستیک مجهز در رشت

موسسه فرهنگی هنری چشم انداز فردا به جهت بالا بردن کیفیت تمرین و ضبط موسیقی در فضایی کاملا اکوستیک و  به جهت حفظ تمرکز و آرامش نوازندگان و خوانندگان اقدام به ساخت و نهیه ی سالن و فضایی استاندارد کرده است.

این سالن با گنجایش نفرات بالا و مناسب و متانسب با انواع گروه های موسیقی و حتی کاربردی و استاندارد برای گروه های تولید و ضبط پادکست های مختلف میباشد.

و به لحاظ قرارگیری این سالن در جوار استودیو ضبط و تولید آثار این امکان را فراهم میاورد که در فضایی حرفه ای و آرام اقدامات شما به جهت تهیه و تولید انواع قطعات موسیقی و پادکست ها را پوشش دهد .

این سالن به لحاظ موقعیت قرارگیری در آموزشگاه موسیقی چشم انداز فردا رشت این اقدام را فراهم میاورد که هنرجویان موسیقی و نوازندگان خود آموزشگاه موسیقی چشم انداز فردا رشت و یا نوازندگانی که از داشتن فضایی مناسب برای تمرین های موسیقی و قطعات موسیقی خود محروم هستند و یا در جهت تولیدات و  تمرین های خود نیاز به راهنمایی اساتید مجرب و متخصص دارند بهره مند شوند.

کاربرد های سالن تمرین آکوستیک در رشت

این سالن علاوه بر اینکه مناسب برای تمرین گروه های موسیقی می باشد مجهز به سیستم استودیو حرفه ای بوده و امکان ضبط قطعات موسیقی در آن فراهم است .

در این سالن کلاس های گروهی دیپلم موسیقی در رشت که توسط آموزشگاه موسیقی چشم انداز فردا برگزار می شود نیز تشکیل می شود .

کلاس هایی از قبیل : آواز گروهی ، سلفژ ، همنوازی ، تئوری موسیقی و ریتم در موسیقی در این سالن تشکیل می شود.

سالن تولید محتوا مجهز به پرده کروماکی و آکوستیک در رشت

از دیگر مزیت های این سالن می توان به مجهز بودن به پرده کروماکی نیز اشاره کرد . این خدمات این امکان را فراهم می آورد تا بتوان تولیدات هنری ، فرهنگی ، آموزشی و تبلیغاتی را با همزمان با ضبط حرفه ای صدا و تصویر انجام داد.

پرده کروماکی چیست

پرده کروماکی یا پرده سبز سینما یک تکنیک جلوه‌های ویژه سینمایی و پس‌تولیدی برای روی هم قرار دادن چند فیلم بر روی هم است.
بدین صورت که از اشیا یا افراد تصاویری روبه روی پرده‌ای معمولاً سبز یا آبی گرفته شده و با نگاره‌های مطلوب از پیرامون ادغام می‌گردند.

هنگامی که ویدیو ضبط شد پرده سبز ویدویی در اختیار شما می‌گذارد که قابلیت انجام هر تغییری را دارد ، ویژگی فوق العاده‌ای که پرده سبزسینما به وجود می‌آورد این است که می توانید پس زمینه ویدیو را با استفاده از یک عکس و یا طرح گرافیکی برند خودتان تغییر دهید.

در بسیاری از فیلم‌ها که لوکیشن خاصی دارند ابتدا تصاویر تمامی بازیگران روی یک پرده سبز ضبط می‌شود سپس به‌وسیله نرم‌افزارهای مخصوص پرده سبز از پشت بازیگران حذف می‌شود و تصویر موردنظر کارگردان جایگزین آن می‌شود.

استودیو تولید محتوا چشم انداز فردا رشت ، مجهز به سیستم حرفه ای صدا برداری ، سالن آکوستیک ، نور پردازی و پرده کروماکی آماده همکاری با موسسات ، سازمان ها ، ارگان و کسب و کار های فعال جهت انجام پروژه های تبلیغاتی و آموزشی می باشد.

تمرین گروه های موسیقی در سالن آکوستیک رشت

با توجه به همجوار بودن سالن آکوستیک چشم انداز فردا در رشت ساز هایی از قبیل درام ، پیانو ، گیتار ، داربوکا ، تنبک ، سه تار ، بلز ، فلوت ، ویولن ، سنتور ، دق و تنبک آماده اجاره به گروه های موسیقی جهت تمرین می باشند .

سالن تمرین آکوستیک ، استودیو صدابرداری و تولید محتوا چشم انداز فردا رشت واقع در گیلان ، رشت ، گلسار ، خیابان 80 پلاک 8 می باشد و شما جهت اجاره این سالن میتوانید با شماره های 01332130483 و 09111436760 تماس حاصل نمائید.

بیشتر بخوانید : 

استودیو صدابرداری چشم انداز فردا رشت

آموزشگاه موسیقی چشم انداز فردا در رشت

0 پاسخ به "سالن تمرین تمام آکوستیک"

ارسال یک پیام

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

موسسه فرهنگي هنري چشم انداز فردا در سال 1382 در رشت و با هدف توسعه و ترويج فرهنگ و هنر متعالي و اصيل تأسيس شد و در حال حاضر در زمينه هاي آموزش موسيقی ،نمایش و هنرهاي تجسمي از سطوح پايه تا ديپلم مشغول به فعاليت است .

  • گیلان، رشت، گلسار، خیابان 80، پلاک 8
  • 01332130483
  • 09111436760
  • info@cheshmandazfarda.ir

logo-samandehi