• ورود
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برگزاری کارگاه تخصصی آموزش موسیقی ایرانی و جهانی در رشت

با همکاری واحد آموزشگاه موسیقی موسسه فرهنگی هنری چشم انداز فردا ، کارگاه آموزش موسیقی ایرانی و جهانی در سالن آکوستیک تمرین موسیقی استاد امانی موسسه چشم انداز فردا واقع در رشت خیابان 87 گلسار برگزار می شود .

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری چشم انداز فردا، از تمامی نوازندگان و هنرمندان موسیقی شهر رشت و استان گیلان، در سطح های مبتدی و پیشرفته دعوت می شود تا برای مشاوره و تعیین سطح توسط استاد امیرحسین زندیان پیشکسوت موسیقی و ویولن نوازی در عرصه ملی و بین المللی، روز دوشنبه 26 خرداد ماه 1399 عصر (با هماهنگی قبلی) در شعبه گلسار موسسه فرهنگی هنری چشم انداز فردا حضور بهم رسانند.

در این دوره ها کارگاه با موضوع اصول، مهارت و فنون موسیقی ایرانی و جهانی ، اصول و مبانی نوازندگی ويولن ایرانی و كلاسيك در دو سطح مقدماتي و پيشرفته ، كودكان بعد از ارف ، انتخاب ساز  كلاس گروهي ويولن ويژه كودكان از ٥ تا ١٥ سال،کمانچه مقدماتي و پيشرفته، تئوري موسيقي و سلفژ و آهنگسازی برگزار می شود.

علاقه مندان برای کسب اطلاع بیشتر و ثبت نام در دوره ها می توانند روز های شنبه تا چهارشنبه ساعت 16 الی 20 و پنجشنبه 9 الی 18 به آدرس رشت ، گلسار ، خیابان 80،  پلاک 8 مراجعه کرده ویا با شماره 013.32130483 تماس حاصل نمایند .

 

مطالب مرتبط :

شروع کلاس ها و مستر کلاس ویولن و کمانچه زیر نظر استاد امیرحسین زندیان در رشت

0 پاسخ به "برگزاری کارگاه تخصصی آموزش موسیقی ایرانی و جهانی در رشت"

ارسال یک پیام

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

موسسه فرهنگي هنري چشم انداز فردا در سال 1382 در رشت و با هدف توسعه و ترويج فرهنگ و هنر متعالي و اصيل تأسيس شد و در حال حاضر در زمينه هاي آموزش موسيقی ،نمایش و هنرهاي تجسمي از سطوح پايه تا ديپلم مشغول به فعاليت است .

  • گیلان، رشت، گلسار، خیابان 80، پلاک 8
  • 01332130483
  • 09111436760
  • info@cheshmandazfarda.ir

logo-samandehi