• ورود
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دوره های مهارتی و هنری پاییز

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری چشم انداز فردا ، ثبت نام دوره های مهارتی و هنری برای پاییز 1399 آغاز شد .

این دوره ها به تفکیک رشته های هنری از سطوح مبتدی تا پیشرفته به همراه ارائه مدرک رسمی برگزار می شوند و موسسه فرهنگی هنری چشم انداز فردا مفتخر است با بیش از 18 سال سابقه در زمینه آموزش و کسب برند برتر مراکز آموزشی کشور در سال 1393 میزبان علاقه مندان به هنر و رشته های مهارتی باشد .

این دوره ها با دو روش تدریس حضوری و غیر حضوری (آنلاین) برگزار می شوند .

دوره های نوازندگی موسیقی ، در کل طول هفته (ساعات عصر )در رشته های نوازندگی ساز ایرانی و جهانی با برترین مربیان  و اساتید موسیقی برگزار می گردد و در این دوره ها : آموزش پیانو ، گیتار ، سلفژ و صدا سازی ، درامز و ساز های کوبه ای ایرانی (دف و تنبک) و جهانی (کاخن ، کنگا و..) ، ویلن و کمانچه و… آموزش داده می شود .

دوره دیپلم موسیقی پاییز 99 (با اعطای مدرک رسمی) ، این دوره تخصصی  در دو رشته نوازندگی ساز ایرانی و جهانی در طی 11 ماه برگزار می گردد و پس از برگزاری آزمون کتبی و عملی پایان دوره به شرکت کنندگان در دوره 6 مدرک رسمی و قابل ترجمه در رشته های :

 

  • . نوازندگی ساز تخصصی (مثل گیتار، پیانو، تار و سه تار و…)
  • 2. نوازندگی ساز عمومی (که پیانو است)
  • 3. تئوری موسیقی
  • 4. سلفژ و تربیت شنوایی
  • 5. هارمونی
  • 6. آواز گروهی (سلفژ)

اعطا می شود . کلیه افرادی که سن آنها 16 سال یا بیشتر باشد، در صورت گذراندن دوره سوم دبیرستان ویا همزمان با اشتغال به تحـصیل در سال سوم دبیرستان می توانند در این دوره ها شـرکت نموده و دیپلم موسیقی دریافت نمایند .

لازم به ذکر است ، هنرجویان با مدرک فوق می توانند به دانشگاه موسیقی ورود کنند و شرایط شهریه این دوره به صورت دولتی بوده و امکان پرداخت اقساطی با شرایط ویژه میسر می باشد .

درباره دیپلم موسیقی بیشتر بدانید

دوره های طراحی و نقاشی کودک و بزرگسال (با اعطای مدرک رسمی)   ،در این دوره علاوه بر آموزش طراحی مبتدی و پیشرفته کودک و بزرگسال از علاقه مندان به دریافت مدرک رسمی طراحی در مقاطع :

  • طراحی پایه
  • طراحی تکمیلی
  • طراحی رنگ روغن

ثبت نام به عمل می آید و در این دوره نیز کلیه افرادی که سن آنها 16 سال یا بیشتر باشد، در صورت گذراندن دوره سوم دبیرستان ویا همزمان با اشتغال به تحـصیل در سال سوم دبیرستان می توانند در این دوره ها شـرکت نموده و دیپلم طراحی دریافت نمایند .

لازم به ذکر است ، هنرجویان با مدرک فوق می توانند به دانشگاه هنر ورود کنند و شرایط شهریه این دوره به صورت دولتی بوده و امکان پرداخت اقساطی با شرایط ویژه میسر می باشد .

در دوره های طراحی چشم انداز فردا ، تکنیک هایی همچون آبرنگ ، سیاه قلم ، طراحی چهره ، آینه کاری و طراحی برجسته نیز آموزش داده می شود .

 

دوره های موسیقی کودک ، واحد آموزشگاه موسیقی چشم انداز فردا دوره های جدید موسیقی کودک خود را با تمرکز بر بخش های آموزشی زیر شروع نموده است.

  • کنار گذاشتن چهار چوب های خشک آموزشی و ایجاد فضای آرامش بخش برای بچه ها ، تا بتوانند تمام تمرکز خود را به خوبی به کاربگیرند و خلاقیت های خود را نشان دهند
  • تربیت گوش موسیقیایی ، درک ریتم ، سیلقه شنیداری ، لذت بردن از موسیقی ، احیاء هویت فرهنگی و تاثیر گذاری در سایر حیطه های رشد کودک
  • تشویق کودکان به آواز خواندن با ارائه ترانه های شاد و کودکانه در محدوده ای متناسب با حنجره کودک در دامنه صوتی مناسب
  • انجام حرکات موزون که در حقیقت همان چرخیدن در یک دایره ، دست زدن ، پا کوبیدن است که بعضی از آن ها در بازی های سنتی وجود دارد و بعضی توسط خود کودک و مربی ابداع می شود  (کمک به ایجاد انگیزه برای آموزش بچه ها و درک ریتم و ملودی و فرم در موسیقی )
  • تجربه شنیدن موسیقی با انتخاب آگاهانه از آثار شاخص موسیقی جهان (موسیقی بدون کلام) و پخش آن در کلاس همراه حرکات آزاد کودکان و مربی)
  • بازی های ریتمیک و موسیقایی
  • ایجاد فضای شاگرد محور ( برای القای درک این که تشویق معلم مهم نیست و هدیه اصلی احساس موفقیت است)

در این دوره کودکان نوازندگی ساز های بلز و فلوت را به خوبی یاد گرفته و همچنین اجرای ریتم روی ساز های کوبه ای (طبلک) آن ها را با مبانی ابتدایی ریتم آشنا می کند .

پس از گذراندن این دوره با برگزاری دوره استعداد یابی کودکان ساز تخصصی خود را انتخاب نموده و بر همین روال آموزش ساز های جهانی و ایرانی را آغاز می کنند.

دوره های تخصصی موسیقی کودک، برای سنین بالای 3/5 سال  به صورت انفرادی -گروهی و حضوری-غیرحضوری(آنلاین) (بنا به انتخاب والدین هنرجو) برگزار می شود .

درباره موسیقی کودک بیشتر بخوانید : مراحل آموزش موسیقی کودکان

دوره دیپلم مدیریت خانواده (با اعطای مدرک رسمی) ، رشته مدیریت و برنامه‌ریزی امور خانواده یکی از رشته‌های شاخه کاردانش آموزش و پرورش است که هدف آن تربیت نیروی انسانی کارآمد و شایسته (مختص بانوان) به عنوان مدیر خانواده و یا مادران آینده جامعه، برنامه‌ریزی و اجرایی شده است.این رشته که یکی از رشته های پر مخاطب و پر طرفدار است توجه خاصی به مهارتهای دختران بعنوان رکن اصلی و پایگاه خانواده دارد. و جهت مدیربت زندگی و امور خانواده تمرکز آن بر ارتقا و اماده سازی سطح علمی و عملی آنان است.

دارندگان دیپلم مدیریت خانواده آموزش و پرورش بدون گذراندن دوره پیش دانشگاهی و بدون کنکور با ارائه دیپلم وارد دانشگاه جامع (علمی – کاربردی) شده، ادامه تحصیل داده و موفق به اخذ مدرک کاردانی شوند.

واحد آموزشگاه هنر های نمایشی نیز دوره های های خود را در رشته های بازیگری و کارگردانی تئاتر ، فن بیان ، سخنوری ، زبان بدن و بازیگری به شیوه مینیاتوری برگزار می کند .

و در آخر خدمتی جدید  از چشم انداز فردا : ارائه تسهیلات خرید ساز و سایر ادوات هنری به هنرجویان موسسه فرهنگی هنری چشم انداز فردا

در این طرح که از پاییز 1399 آغاز می گردد هنرجویان می توانند از مزایای دریافت تسهیلات تا سقف 500 میلیون ریال استفاده نمایند . در این خدمت موسسه فرهنگی هنری چشم انداز فردا با همکاری بانک سپه به منظور حمایت از تولید ملی با تکیه بر توانمندی‌های داخلی کشور، افزایش میزان رضایت مشتریان و برآورده کردن نیازهای واقعی به متقاضیان با شرایط ویژه وام خرید اعطا می کند .

 

علاقه مندان برای کسب اطلاع بیشتر و ثبت نام در دوره ها می توانند روز های شنبه تا چهارشنبه ساعت 15 الی 20 و پنجشنبه 9 الی 16 به آدرس رشت ، گلسار ، خیابان 80،  پلاک 8مراجعه کرده ویا با شماره 013.32130483 تماس حاصل نمایند .

 

 

0 پاسخ به "دوره های مهارتی و هنری پاییز"

ارسال یک پیام

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

موسسه فرهنگي هنري چشم انداز فردا در سال 1382 در رشت و با هدف توسعه و ترويج فرهنگ و هنر متعالي و اصيل تأسيس شد و در حال حاضر در زمينه هاي آموزش موسيقی ،نمایش و هنرهاي تجسمي از سطوح پايه تا ديپلم مشغول به فعاليت است .

  • گیلان، رشت، گلسار، خیابان 80، پلاک 8
  • 01332130483
  • 09111436760
  • info@cheshmandazfarda.ir

logo-samandehi